Міжнародні та Всеукраїнські науково-практичні інтернет-конференції
Вінницька академія неперервної освіти
Start page
»
Courses
»
Information for lesson: "Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція “Електронні і...
English
Pусский
Українське
Login
Login
Password
Create an account
I forgot my password
Contact us
Lessons list
Connected users
None are currently connected
Information for lesson
"Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція “Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ” 2016"
Language:
Українське
Professors:
Сергій Пойда, Тетяна Марковська
Units:
51
Lesson content
Hide all
/
Show all
ІНФОРМАЦІЙНІ ТА КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ ...
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
ВІЗУАЛЬНЕ ПРОГРАМУВАННЯ З GOOGLE BLOCKLY ЯК ОСНО...
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Я...
ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙ МАКСИМАЛЬНО НАБЛИЖЕНИХ ДО РЕАЛЬНИХ ПРОФЕСІЙНИХ ДІЙ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ КУРСАНТІВ ЛЬОТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ФІЛОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ
ВИКОРИСТАННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ, ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ ЯК ШЛЯХ ДО ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
ВІЗУАЛЬНІ МОДЕЛІ ДАНИХ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
“ВІРТУАЛЬНА КАФЕДРА ПЕДАГОГА-НОВАТОРА” ЯК СКЛАДОВА МІЖВУЗІВСЬКОГО ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛУ “INTERBRAMAˮ
МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ ТА БІОЛОГІЇ
ДО ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ОБЧИСЛЕННЯ ОБСЯГУ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ
РОЗРАХУНОК ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАЛЬНИХ ІНДЕКСІВ ЗАБРУДНЕННЯ ЯКОСТІ ДОВКІЛЛЯ М. ВІННИЦЯ З ВИКОРИТАННЯМ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТАНУ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД У БАСЕЙНІ РІЧОК ДНІСТЕР ТА ПІВДЕНИЙ БУГ З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ПРОЕКТУЄМО ІНТЕРАКТИВНУ ОСВІТНЮ ПОДІЮ В ГРУПІ ДНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
Youths' addiction on computer games as one of the risks of modern information and communication technologies
ІІНФОРМАЦІЙНІ ТА КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
БЛОГ-ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ САМООЦІНКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ
ВИКОРИСТАННЯ ІСНУЮЧИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ
ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗАСТОСУВАННЯ ПОШТОВОГО СЕРВІСУ GMAIL У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
УПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ
GOOGLE CLASSROOM – ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТУМЕНТ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
ПРОБЛЕМИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GLOGSTER У ВИХОВНІЙ РОБОТІ З ...
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ TIME LINE У ПОЗАКЛАСНІЙ ВИХОВНІЙ РОБОТІ З ІНФОРМАТИКИ
АНАЛІЗ ПОМИЛОК ВЧИТЕЛІВ ПРИ СТВОРЕННІ ДИСТАНЦІЙН...
ІНФОРМАЦІЙНІ І КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ: ЦІКАВІ ЗНАХІДКИ І РЕСУРСИ ДЛЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
ВІРТУАЛЬНА ЕКСКУРСІЯ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ
ОГЛЯД ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ МА...
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОЗРОБЦІ ТА ПРОВЕДЕННІ НАЧАЛЬНОГО КВЕСТУ
ХМАРНІ СХОВИЩА ДАНИХ
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ПЛАНШЕТ І МИСТЕЦЬКА ОСВІТА
ТЕХНОЛОГІЯ «ВЕБ -KВЕСТ» ЯК СУЧАСНА ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ В...
ПОЄДНАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ У КУ...
НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE В ЗАКЛАДАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ: НА ПРИКЛАДІ КОМУНАЛЬНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ”
ВИКОРИСТАННЯ ГІС НА УРОКАХ ЕКОНОМІЧНОЇ І СОЦІАЛЬН....
МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ТА ДИФУЗІЯ ІННОВАЦІЙ
МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ В СИСТЕМІ МЕДІАОСВІТИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
STEM, STEAM, STREAM ЯК ОСВНОВА ПОЛІТЕХНІЧНОЇ ОСВІТ...
WEB-РЕСУРС ЯК ЗАСІБ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ»
Free
System news
There are no system announcements
Selected courses
No data found
eFront
(version 3.6.8) • Community Edition •
Contact us
Information
Sorry, but your browser needs to support iframes to see this
Error Details